2009/10/23

Jouluun 62 aamua

Sain tänään tosiaankin tuon sikalenssu-rokotteen ja vaikka käsivarsi on ollut kipeä kokopäivän, nyt se vasta vihotteleekin. Kirpaisee kovaa kun yrittää nostaa kättä, ja pitää toisella kädellä auttaa nostamista. Muita oireita ei vielä ole ilmennyt. Voi olla että johtuu myös siitä että tämä on elämäni ensimmäinen influessarokote.
Pääsin töistä viimeisenä työpäivänä hyvissä ajoin (olin laskenut tunnit väärin, joten olin tehnyt turhia ylitöitä), ja päädyin sitten aloittamaan muuttovalmistelut. Aloitin luonnollisestikin elokuvakaapista, kaivoin esille levykansiot ja siirsin levyt kansioihin, tai siis ainakin melkein. Levypaikkoja kansioissa on reilut 300 ja vielä jäi yli sata levyä kaappiin odottamaan. Totuuksia, joita en halunnut tietää levykaapistani, etten sanoisi. Missä ihmeen välissä noita on siunaantunut noin paljon? Kotelot veivät kolme banaanilaatikoillista ja jäljellä olevat menevät sitten neljänteen. Fiksu jos olisi niin siirtyisi säilömään dvd:t ihan pysyvästi noihin kansioihin, veisivät niin paljon vähemmän tilaa.
Jatkan edelleen ihmettelyä Revontulihuivista. Toinen kuvio on lopussa ja langassa on menossa vasta toisen värikierroksen ensimmäinen väri. Huivi on hartioiden kokoinen, jos sitäkään. Kuitenkin kaikki kuvat joita olen nähnyt ja jotka on tästä langasta (Vironvilla) tehty ovat olleet ISOJA. Ihmetyttää siis missä minä olen mennyt vikaan.

Seuraavan kerran odotettavissa muuttohajoilua ensi viikolla kun siirryn pakkamaan ja inventoimaan kaappia jossa ovat käsityökirjat ja -lehdet, sekä keittokirjat. En välttämättä edes halua tietää paljonko niitä on...

No comments:

Post a Comment