2009/09/01

114 aamua Jouluun

Jouluun on aikaa vielä melkein neljä kuukautta. Tiedän että jotkut vihaavat sitä että kauppojen joulumyynti alkaa aina vaan aikaisemmin, enkä pidä siitä erityisemmin itsekkään. Syyskuun 7. alkoi joulumyynti ainakin Saksassa vuonna 2006, ja minusta se on liian aikaisin. Neulojalle sen sijaan neljä kuukautta on hyvinkin liian lyhyt aika.
Tänä vuonna päätin että neulon vain Kummipojalle Sherwood-villapaidan ja sukkia ja lapasia hänelle, ja hänen veljelleen. Itse asiassa, minulla on vielä yksi viimejouluinenkin joululahja kesken.
Aloitin tänään uuden uran roskis-dyykkarina. Joku naapuri oli heittänyt vanhoja Suuri Käsityö-lehtiä paperinkeräykseen ja minä poimin ne sieltä sitten ylös... Jouluisia lehtiä molemmat, eikä minulla vielä ole ennestään kumpaakaan. Toisaalta muuten minulla onkin käsityölehtiä ja kirjoja enemmän kuin tarvitsisinkaan, mutta se ei valitettavasti estä minua ostamasta uusia.
Varaston supistaminen ei ole oikein onnistunut odotetusti... Maxissa oli Nallea tarjouksessa kolme kerää kympillä, ja kun normaalihinta on 3,90€/kerä, niin pakkohan niitä oli ostaa. Tästä johtuen olen plussalla 1350g ja miinuksella vain 8g.
Posti toi tänään ensimmäisen matkustavan huivin, ja siihen neulottavin muutamaan riviin kului alle puoli tuntia aikaa, ja nyt se jo odottaan uudelleen lähetystä ensi perjantaina. Juuri tähän kaulahuiviin onnistuin käyttämään nuo miinustetut 8g lilaa Bambua.

No comments:

Post a Comment