2009/01/05

Tuottelias tammikuu osa 1

Joululoma lähenee loppuaan, torstaina olisi jo täysi päivä koulua. =o(
Neljä joululahjaa siis edelleen kesken, sen lisäksi Serkkupoika täyttää vuoden perjantaina ja ajattelin että jos saisin paidan huomenna valmiiksi laittaisin sen postissa menemään, juhlille kun en viitsi/jaksa/halua/ole rahaa-syystä/ehdi matkusta. Viikonloppu menee kuienkin ruotsia lukiessa (s*****in kieliasetus ja kaksikielisyys). MIkähän virkamiesruotsi sekin on että osaa ottaa verinäytteen ruotsiksi?
Sain paidan etukappaleen valmiiksi. Enää puuttuvat siis hihat ja kaulus. Jos huomennna mäkihyppyä katsoessa ehtisi. =o)
Muuten on edennyt ainostaan tuo Äiteen huiviliivi, se on kohta toisessa käden aukossa menossa, joten veikkaan sen valmistumista ennen helmikuun reissua Kuopioon. Siihen mennessä yritän toki saada myös valmiiksi Tädin hartian lämmittimen, "Kälyn" (eli Velipojan tyttöystävän) huivin ja Mummon ja Ukin ristipistotaulun. Saas nähdä.

Ostin tänään 80cm 6mm pyörön. Olin jo menossa kassalle kun lankahyllyn kohdalla tuli sellainen "mun piti ostaa joku puikko"-olo. No, minä siinä hetken pohdin ja muistin että tuo puikkohan se oli, mutta mihin ihmeeseen minä kuvittelin sitä tarvitsevani? Ostin sen kuitenkin kun muistin järkeilleeni eilen että sellaisen tarvitsen ja kotimatkalla sitten muistin että siihen Revontulihuiviinhan minä ajattelin tuota tarvita. Ajattelin siis tehdä siitä uutena vuotena ostetusta heräte-ostos Rosesta Revontulihuivin. Ja jos se onnistuu hyvin, sitten ostan sinisen langan ja teen siitä sitten toisen huivin. =o)

No comments:

Post a Comment